A HIIT edzések 5 éves tapasztalatával

sportoló toborzó
WORKSHOP

Itt nem csak elméleti tudást kapsz. Együtt megcsináljuk a weboldalad, felteszünk a Google térképre, hogy láthatóvá válj és létrehozzuk az első kampányod. 

Több vendéget szeretnél? Akkor mire vársz még?

KEZDJÜK EGY KONZULTÁCIÓVAL!

A workshop gyakorlati része előtt egy személyes konzultáció során felmérjük a jelenlegi állapotot, megismerem a módszereket, amit eddig használtál és közösen meghatározzuk a célokat, amelyeket el szeretnénk érni. A konzultáció nagyjából 2-3 órát vesz igénybe. Ennek az ára 55.000 Ft, de ha rendelkezel profi honlappal, lehet, hogy csak erre van szükséged – természetesen ezt az összeget nem kell külön kifizetned, ha az Alap, vagy a Pro csomagot választod, bele van építve a csomagok áraiba.

szerezz több vendéget és legyen profi az online megjelenésed!

mit fogunk csinálni
ennek érdekében?

célok kijelölése és stratégiai tervezés

Ha már próbáltad és nem sikerült – az egyik oka lehet az, hogy nem volt stratégiád, vagy nem volt jó a cél… dolgozzunk együtt!

Social Media

Megnézem, mit csinálsz jelenleg a közösségi oldalakon és közösen újratervezünk a célok alapján.

Analytics

Tudod, hányan járnak a weboldaladon? Ismered a látogatóidat? Tudod irányítani, hogy kik nézzék meg a kampányod? Nos, ezekre is választ adunk!

SEO

A weboldal és a Google térképen való megjelenés ma már ALAP. Ha ezek nem jól vannak beállítva, napi 1-200 kattintástól esel el, amikért nem is kellene fizetned…

szövegírás

Jó vagy abban, amit csinálsz, de meg is tudod fogalmazni? A workshopon megtanítom a legfontosabb kulcskifejezéseket és azokat, amelyeket mindeképp kerülj el!

kampány kivitelezés

Ha tiszta a cél és meg van a szép és érthető weboldal, oda kell küldeni az érdeklődőket. Megmutatom, hogy tudod azokat célozni a hirdetéseiddel, akik valóban számítanak.

Webszerkesztői tudás

Senki sem várja el, hogy érts a weboldal szerkesztéshez. Éppen ezért olyan megoldást mutatok, amivel pillanatok alatt képes leszel átírni a kulcsfontosságú dolgokat a nélkül, hogy bárkit segítésgül kellene hívnod.

foglalási rendszer

A sportolóid nem érnek rá telefonálgatni és te sem. Integráljuk a weboldaladba a foglalási rendszert és készítsünk olyan kampányoldalt, ami azonnali cselekvésre buzdítja a látogatóidat!

mi a legjobb az egészben?

A SportolóToborzó egyszerűen bombabiztos. Nem érhet csalódás, hiszen garantáltan szép, érthető és cselekvésre buzdító weboldalad lesz, amire sokszáz látogatót küldünk. Mindent együtt csinálunk és az utókövetés során, ha eszedbe jut valami, segítünk megoldani neked. Nem kell értened a marketinghez, webszerkesztéshez, csak azt kell csinálnod, amit mondunk – és működni fog a rendszer.

Már csak annyi a feladatod, hogy a hozzád érkező sportolókat a legjobb tudásod szerint edzed és hosszútávon is magadhoz láncolod őket a szolgáltatásoddal. 

A WORKSHOP VEZETŐJE

 

A nevem Sárai Dávid és 10 éve foglalkozom online marketinggel. Az edzés mellett ez a másik nagy szerelmem 🙂 Multimédia-fejlesztőként még a html nyelven kezdtem honlapokat gyártani, később pedig Flash alapú oldalokat is készítettem. A WordPress viszont új dimenziót nyitott, hiszen ehhez abszolút nem kell érteni a programnyelvekhez, css-hez, hiszen a Divi nevű témával egy-két óra alatt gyönyörű weboldalakat lehet készíteni. 

A HIIT edzés oldala Divi alapú, nézz körbe nyugodtan 🙂 Nem tökéletes, de mi sem bizonyítja jobban, hogy jól működik, mint hogy éppen ezt olvasod… 

 

Nézd meg a videót rólunk, amit a Szeretlek Magyarország forgatott velünk!

legyen olyan weboldalad, ami jól néz ki mobilon és sportolókat hoz minden hónapban!

Manapság mindenki mobilról böngészik. Te is utálod az olyan oldalakat, amin keresgélni kell a menüt és borsszem méretű betűk vannak, igaz?

Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!

 

A Workshop tematikája

max létszám: 3 fő

  • Személyes konzultáció
  • Weboldal domain kiválasztás, vásárlás
  • WordPress és Divi sablon telepítés
  • Célok felállítása és stratégiaalkotás
  • Kampánytervezés
  • Fotók/szövegek/videók gyűjtése
  • Weboldal telepítése
  • Foglalási rendszer integrációja
  • Google térkép regisztráció
  • Facebook és insta átvilágítás
  • Hirdetéskezelő alapok (Facebook)
  • Adwords alapok (csak a Pro csomagban)
  • Kampány összeállítása, elindítása
  • Analytics – kampányelemzés
  • Utókövetés (1-2 hónap csomagtól függően)

időbeosztás

Az első workshop időpontja: 2019. február 15-16 (szombat-vasárnap) 10:00 – 18:00 

A személyes konzultáció időpontja a jelentkezés után egyeztetendő, de meg kell előznie a workshop kezdését! Ha csak konzultációra jelentkeznél, írj privát üzetet a Facebook oldalon, vagy emailben a [email protected] címre.

árak és fizetés

Fizetés menete:

30% előreutalás jelentkezéskor,

70% a Workshop első napján fizetendő készpénzben, vagy átutalással.

gyakran felmerült kérdések

1. Nekem most nincs weboldalam. Ez azt jelenti, hogy nekem kell megcsinálnom a weboldalt?

Ha nincs weboldalad, akkor együtt kiválasztjuk a domain nevét, lefoglaljuk és meg is vásároljuk a domain-t. Nem kell egyedül csinálnod semmit, meg fogom mutatni, hogy tudod szerkeszteni az oldalt és imádni fogod, hogy pofon egyszerű – semmilyen komoly tudás nem kell hozzá. A főoldalt és a kontaktus menüpontot meg is csináljuk együtt, így tulajdonképpen egy kész weboldalad lesz a kurzus végére. Már csak a fantáziád szab határt annak, mivel egészíted ki a későbbiekben (blog, galéria, stb.)

 

2. Nekem már van weboldalam, de nagyon régi és nem működik jól, nem értek hozzá. Ilyenkor mi van?

Ha van már weboldalad, akkor 2 választásod van: vagy megtartod a domain nevet (a honalpod címét) és a tárhely adatokat megadva újratelepítjük az egészet és teljesen új honlapot készítünk, vagy marad úgy ahogy van és teljesen új domain nevet kap (lesz még egy weboldalad) és úgy építjük fel az új weboldalt. 

 

3. Mi a különbség a két csomag között?

A legfontosabb különbség, hogy a Pro csomagban hosszabb utókövetés és több konzultáció van. Ez azt jelenti, hogy a kampányaidat még felügyelem a workshop után is és tudsz majd kérdezni, ha valamit nem értesz, vagy nem tudsz megoldani. A konzultációk alkalmával pedig újratervezünk és értékeljük az eredményeket. További számottevő különbség, hogy míg az alap csomagban csak a Facebook-on hirdetünk, a Pro csomagban a Google rendszerében is feladunk hirdetéseket.

4. A hirdetések költsége is benne van az árban?

Természetesen nincs. A hirdetések elindításához a saját hirdetői fiókot kell beállítanunk, a hirdetések büdzséjét pedig neked kell majd beállítani. Én maximum javaslatot tudok tenni, hogy tapasztalataim szerint mekkora összeggel érdemes kezdeni. Érdemes úgy gondolkodni, hogy a tanfolyam elkezdésekor kb. 20.000 Ft-nyi költéssel kalkulálsz! 

 

5. Nincsenek profi fotóim és videóim – így minek legyen honlapom?

Nagyon kevés termet ismerek, akik profi fotókkal kezdték. A profi fotósorozat többe kerül, mint a legdrágább csomag. Nincs értelme ezzel indítani, hiszen számos stock (már elkészített) képet találunk majd, amik ingyenesek és jogtistán felhasználhatóak a weboldaladhoz. A honlap azért kell, hogy rádtaláljanak, legyen egy hely, ahol csak te vagy és a szolgáltatásod (és ahova a Facebook és Adwords kampányokkal tereled a közönséget)

 

készen állsz a váltásra?

 

itt  az ideje, hogy a megjelenésed is olyan profi legyen, mint a szolgáltatásod!